20 November, 2013

Prutepris og Juletilbud!

Ferdig prutet julekupp: 250.-
Omstendighetene har sørget for at jeg nå sitter med betydelige mengder av min sist utgitte bok og en viss DVD som nylig fikk sin historikk forklart her i bloggen. Etter det innlegget har bestillinger allerede begynt å tikke inn, men her skal dere få et tilbud som er vanskelig å underby. Boken har jeg hittil solgt for 300.-, mens DVD-en går for 150.-. Dagens ferdigprutede sjokkpris bør derfor glede liten og stor: kjøp begge, og betal kun 250.- og porto!

Med Tog Sykkel og Kajakk - Venezia, Balkan, Egypt
er en gjennomillustrert bok full av mine erfaringer og opplevelser i nevte områder. Jeg sper på med praktiske tips og demonstrerer gang på gang hvordan du kan komme i skikkelig kontakt med mennesker på dine egne turer og hvordan dine reiser kan gi enda sterkere minner, selv på steder preget av konflikter og sosiale utfordringer.
For et liv!
    Gyldendal forlag stod for layouten av boka, og jeg er veldig fornøyd med hvordan de løste det. Dagladet også, de gav terningkast fem. En tipp-topp julegave, med andre ord. Se kommende blogginnlegg om opplevelsene i Venezia som et eksempel på hva du har i vente i boka!

DVD-en "Tour Boreal"
kommer rett fra trykkeriet. Det er en dobbelt DVD med 21 program fra min ferd gjennom Norge i fjor. Reisen gikk i hovedsak med sykkel og tilhenger, og har aktiviteten i et transportfirma som en rød tråd.
    I forkant av reisen så jeg det som en stor utfordring å finne alment interessante saker ut i fra små distriktsavdelinger, men mine bekymringer ble gjort til skamme - for å si det mildt. Temaene spriker fra historien om festningsungen i Vardø, via shamanisme i Lakselv til fiskeoppdrett på Helgelandskysten. Hva vet du om Trondheim? Hva synes du om polakker? Har du smakt geitost fra et gardsmeieri?
    Tour Boreal ble en "Norge-Rundt" serie som tar landet vårt på pulsen og minner om hvor mange vakre steder og hvor mange spesielle mennesker vi har å oppleve uten å krysse riksgrensa. Serien løfter dessuten fram personligheter som normalt ikke prioriteres i media, formodentlig i mangel på kommersiell verdi. Dette er altså snakk om en helt alminnelig, vanskelig tilgjengelig nerdevideo, helt på linje med alt jeg før har laget, he, he ...

Hva ønsker du deg?
Når jeg nå er inne på julegaver og slikt, kan jeg nevne at jeg også har et par kasser med "Paul padler Europa" (nå 250.-) liggende, og DVD-en fra serien Paul padler Latin-Amerika (150.-).

Kom gjerne med din eget pakkeønske, og prut som du har skam til.

Bestilling sendes til paul@paulsplanet.no, oppgi om du ønsker signatur og evt. hilsen.


ehhh ... God Jul ... etterhvert.

:o)

 


No comments:

Post a Comment