04 April, 2012

Merkesnobberi

Ja, da har det skjedd. Jeg har blitt en jålekopp. Bedriften Broderi og Laser Eksperten - i sannhet et underlig navn på en virksomhet - åpenbarte seg som et Disneyland av muligheter for profilering. Det er jo behov for å signalisere at jeg skal på tur for Boreal Transport i år, og når man ført er i gang, mener jeg det høver bra å markere at ingen ringere enn Pauls Planet er underveis.

Torbjørn Heggeblom anbefales sterkt!
Røde jakker og t-skjorter skal dekoreres med logoene våre, de røde sykkelveskene har fått en kledelig dekor og en "B" skal dingle på vimpelen bak tralla. Det høres kanskje overkill ut, men jeg tror dette blir fint. Heldigvis er hovedfargen rødt og hvitt i alt sammen, så den finstemte estetikken balanseres elegant mot kapitalkreftenes harde krav. Jeg må takke Torbjørn Heggeblom for kanon service, drøy tålmodighet og overbærenhet for innsats utenfor arbeidstiden. Han har riktignok jobbet på denne plassen i 15 år, men aldri har han pynta på så fine røde sykkelbager...

Jeg benyttet sjansen til å teste ut kompakt-kameraet som er anskaffet for turen, en Canon G1 X. Den filmer i HD og er redigert på Premiere Pro. Kjapt og gæli. Artig å forsøke. Snurr film!



No comments:

Post a Comment