02 April, 2012

Kalender og Kart

Planlegningen fortsetter. Jeg har skisset opp strekninger og omtrentlige tider for årets tur, og lagt det ut under siden "Dato" her i bloggen. Denne oversikten kommer til å bli oppdatert ettersom reisen utfolder seg, så du vil alltid vite hvordan jeg ligger an.

Et annet veritabelt fremskritt er at jeg har fått mine egne to PP'er oppe på fanen i nettleseren din. Det var slett ikke så vanskelig, viste det seg. Hvis du har din egen blogg her i blogspot bør du gjøre det samme. Jeg håper i hvert fall at mitt lille "favicon" faller i smak.

Det er ikke stort mer å si i dag. Leiligheten min likner et bomba horehus, med sykkel, klær og teknologisk krimskrams over alt. Her den siste tiden forsøker jeg å rekke litt for mye, både sosialt og redigeringsmessig. Heldigvis har jeg funnet verdens beste leieboer, så plantene mine har en fair sjanse for å overleve mitt fravær.

Du kan regne med noen slike korte oppdateringer før jeg kommer meg avgårde. Det er en morsom, men travel tid.


det skal bli en god reise


No comments:

Post a Comment