23 April, 2012

Dagene i Norge...

Det har sluttet å snø, så jeg må komme meg avgårde, men her har du noen dagboksider, klikk og de blir store ...


Og folk jeg har møtt hitil, har vært virkelig koselige, jeg har flere gode samtaler hver dag, og skjønner bedre enn n oensinne at sykkel er det som skal til for å kontakt med folk. Alt fra en herlig bestemor med hvite krøller som gav meg vann, til et vidunderlig par som lot meg sove i deres hytte bak huset. Superluksus. Bare i en grend var forholdene snåle ... tre sa nei, den ene henviste til hva naboene ville si, om jeg sov i hagen der. Så joda - lokale forhold varierer... :o)

Jeg vil dessuten takke Rusken, dersom det er deres fortjeneste at norske grøftekanter er så gullende rene. Det er en fryd å sykle langs riksveiene når trafikantene tar så bra hensyn som de gjør, og alt er rent og pent...

Her er noen flere inntrykk:

Amfibi er med på turen, og likte tilhengeren min...

Herlig me litt sol, den varte fra Nybergsund...

...til opp neste bakke, hvor jeg "tok igjen" Trysil Sykkelklubb...  :o)

Hjemmebakt knekkebrød ned i pose til meg. Supersnadder!

Du sover ikke bedre enn med vann på tre kanter!


God reise!







1 comment:

  1. Jeg tør påstå jeg sover enda bedre med vann på fire kanter! hvis jeg har en båt i nærheten i allefall! =)
    god tur, Paul!

    ReplyDelete