19 July, 2012

PANORAMA!

Turisters førsteinntrykk
Forleden uke la jeg ut noen panoramafoto som stort sett ble godt mottatt. Enkelte kritiske røster klaget imidlertid over at de ikke kunne "klikkes" på slik som mine andre bilder, og det skyldes at jeg la dem rett ut fra mobilen. I seg selv smått utrolig at en mobil kan ta slike bilder, men problemet er at de blir små når de blogges rett fra android.

Nå kan jeg glede syterne med et knippe klikkbare panoramaer. Disse er laget på "skikkelig" vis, så de popper opp i tilnærmet skjermbredde ... og ja, jeg var heldig med været:

kunstdass på Nordkynhalvøya
Porsangerfjorden
Hengehuer i Porsanger
Lite folk og fint vær :o)
Med brennende telys på hvert bord ... så søtt
Boreals hurtigbåt over Lopphavet
Altafjorden
Kvænangsfjellet
Lyngsalpene
vest fra Loppa, mot Arnøya
Kvaløya, utenfor Tromsø
Mefjorvær etter midnatt
Dana, postergirl i Tromsø

Nå ... flere klager?

:o)

Riktig god reise!


1 comment:

  1. Leste artikkelen din i Boreals internblad 3/12. Herlig skrevet. Gode bilder. God tur videre!

    ReplyDelete